WEO-lid worden

De WEO is een werkgroep van de Koninklijke Nederlandse Natuurhistorische Vereniging (KNNV). Om lid te worden van de WEO moet u allereerst lid zijn van de KNNV. Indien u woonachtig bent in het buitenland dan bent u vrijgesteld van het KNNV-lidmaatschap. Bent u nog geen lid van de KNNV? Klik dan hier voor informatie en/of om u aan te melden.

Om u aan te melden voor het lidmaatschap van de WEO dient u contact op te nemen met onze secretaris door een e-mail te sturen naar secretaris@weo.knnv.nl. U ontvangt vervolgens een aanmeldingsformulier (inclusief een korte vragenlijst) en onze gedragscode die u beide dient in te vullen, te ondertekenen en te retourneren.

Contributie
De contributie voor het lidmaatschap van de WEO voor 2024 bedraagt €25,00 plus eenmalig €2,25 inschrijfgeld voor nieuwe leden. U ontvangt daarvoor ook ons verenigingstijdschrift Liparis.
De contributie zonder Liparis bedraagt €15,00 (plus eenmalig €2,25 inschrijfgeld voor nieuwe leden).